Peugeot 207 był produkowany w latach 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 i 2012. W 2009 roku został uznany za najlepiej sprzedający się samochód w swojej klasie w Europie i przeszedł zmianę stylizacji, która dotyczyła zarówno wnętrza, jak i nadwozia.
Produkowany był w wersjach nadwozia: hatchback, SW (kombi) i SS (coupe-kabriolet). Sugerujemy zapoznanie się ze schematami skrzynkowych bezpieczników w Peugeot 207 i ich szczegółowymi opisami, wskazanie lokalizacji, a także zaznaczenie bezpiecznika zapalniczki samochodowej.
Model ten posiada 2 bloki z bezpiecznikami i przekaźnikami.
Peugeot 207 bezpieczniki w kabinie
Znajduje się pod deską rozdzielczą po lewej stronie. Aby uzyskać dostęp należy zdjąć pokrywę z zatrzasków pociągając za jej górną część i dopiero wtedy zdjąć ją całkowicie.
Zdjęcie – schemat
Przeznaczenie
- 15 A Wycieraczka tylnej szyby
- Bezpłatny.
- 5 A Komputer poduszki powietrznej i napinacze pirotechniczne.
- 10 A Stycznik pedału sprzęgła, złącze diagnostyczne, światłoczułe lusterko wsteczne, klimatyzacja, czujnik położenia kierownicy, pompa dodatku do filtra cząstek stałych (w silnikach Diesla).
- 30 A Elektrycznie sterowane szyby, rolety, tylne panoramiczne dachy impulsowe (na SW).
- 30 A Elektryczne szyby przednie impulsowe, zasilanie bocznych lusterek wstecznych.
- 5 A Lampy przednie, lampy oświetlenia i tylne osłony przeciwsłoneczne, indywidualne lampy w osłonie przeciwsłonecznej, oświetlenie schowka podręcznego.
- 20 A Wyświetlacz radia samochodowego, zegar, przełączniki radiotelefonu na kolumnie kierownicy, wielofunkcyjny, zespół przełączający przyczepy.
- Gniazdo 30 A 12 V z przodu, gniazdo 12 V z tyłu (SW).
- 15 Bezpłatnie.
- 15 A Złącze diagnostyczne, obwód niskiego prądu wyłącznika zapłonu, sterownik automatycznej skrzyni biegów.
- 15 A Czujnik deszczu/światła, wzmacniacz, skrzynka przyłączeniowa przyczepy, moduł pojazdu szkoleniowego.
- 5 A Zespół wyłączników silnika, przekaźnik ABS, dwufunkcyjny stycznik hamulca.
- 15 A Zestaw wskaźników bezpieczeństwa, korektor, panel reflektorów, klimatyzacja, lampki kontrolne pasów bezpieczeństwa, system głośnomówiący, czujniki parkowania ECU, poduszki powietrzne.
- 30 A Blokowanie.
- Bezpłatny
- 40 A Ogrzewana tylna szyba i lusterka zewnętrzne.
- SH – bocznik PARC.
Za zapalniczkę odpowiada bezpiecznik nr 9 na 30 A.
Oddzielnie umieszczone: G39 – 20 A Free i G40 – 20 A Podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera.
Peugeot 207 bezpieczniki pod maską
To urządzenie znajduje się w komorze silnika po lewej stronie, w pobliżu akumulatora, pod pokrywą ochronną. Wewnątrz znajdują się także przekaźniki.
Schemat
Przeznaczenie
- F1 20 A Zasilanie ECU silnika i przekaźnik silnika wentylatora chłodzącego,
elektrozawory rozdzielacza i kanistra (1,6 L THP 16 V), czujnik przepływu powietrza (w dieslach), wysokociśnieniowa pompa paliwa (w dieslach), czujnik wody w dieslu, elektrozawory układu recyrkulacji spalin, podgrzewania powietrza (w silnikach Diesla). - F2 15 A Sygnał dźwiękowy.
- F3 10 A Spryskiwacze szyb przednich i tylnych.
- F4 20 A Spryskiwacz reflektorów.
- F5 15 A Pompa paliwa (w silnikach benzynowych), elektrozawory turbosprężarki (1,6 l THP 16 V).
- F6 10 A Czujnik prędkości pojazdu, automatyczna skrzynia biegów.
- F7 10 A Elektryczne wspomaganie kierownicy, przekaźnik włączający z układem zabezpieczającym (w silnikach wysokoprężnych).
- F8 25 A Wyłącznik rozrusznika.
- F9 10 A ECU ABS/ESP, stycznik pedału hamulca.
- F10 30 A Silnik Elementy ECM (silnik benzynowy: cewki zapłonowe, elektrozawory, czujniki tlenu, wtryskiwacze, grzejniki, sterowany termostat) (silnik wysokoprężny: elektrozawory, grzejniki).
- F11 40 A Wentylator klimatyzacji.
- F12 30 A Wolna/szybka prędkość wycieraczek szyby przedniej.
- F13 40 A Zasilanie inteligentnego zespołu przełączającego (+ za wyłącznikiem zapłonu).
- F14 30 A Podgrzewacz oleju napędowego.
- F15 10 A Lewe światło drogowe.
- F16 10 A Prawe światło drogowe.
- F17 15 A Lewe światło mijania.
- F18 15 A Prawe światło mijania.
Na dole bloku znajdują się bezpieczniki dużej mocy (bezpieczniki max – MF).
Rozszyfrowanie
MF1 70 A Wentylator chłodzący.
Pompa układu ABS/ESP MF2 20 A/30 A.
MF3 20 A/30 A Elektrozawory ABS/ESP.
MF4 60 A Zasilacz do inteligentnej skrzynki rozdzielczej.
MF5 60 A Zasilacz do inteligentnej skrzynki rozdzielczej.
MF6 30 A Dodatkowy wentylator chłodzący silnik (1,6 l THP 16V).
MF7 80 A Wewnętrzna skrzynka bezpieczników.
MF8 30 A Wolny.
MF9 80 A Jednostka układu grzewczego (w silnikach wysokoprężnych).
MF10 80 A Elektryczne wspomaganie kierownicy.
Silnik elektryczny MF11 40 A Valvetronic (1,6 l THP 16 V).