Druga generacja BMW Z4 jest oznaczona jako e89 . Jest to zaktualizowany model pierwszej serii . Wypełnienie pozostało prawie takie samo, główna różnica polega na wyglądzie. Teraz BMW Z4 może przekształcić się z otwartego roadstera w zamknięte coupe w zaledwie 20 sekund. Model ten wszedł do produkcji w 2009 roku. Ta seria była produkowana w latach 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 i 2016. W tym artykule przedstawimy opis bezpieczników i przekaźników BMW Z4 wraz ze schematami skrzynkowymi i lokalizacją.
Przedział pasażerski
Skrzynka bezpiecznikowa
Aby się do niego dostać należy zejść pod schowek i przykręcić trzy śrubki (nr 1) oraz odłączyć oświetlenie nóg pasażera z przodu (nr 2).
W miejscu, które pojawi się w prawym górnym rogu, należy obrócić mocowanie skrzynki bezpieczników (wykonane w postaci śruby), po czym sama skrzynka opadnie.
Jak widać na schemacie, znajdują się tutaj przekaźnik zacisku 30G i przekaźnik wycieraczek.
Tabela opisu bezpieczników
Bezpiecznik nr 8 odpowiada za działanie zapalniczki.
Tabela jest dość prosta. Na przykład 5 i 75 odpowiadają za regulację kierownicy, sygnał 57 i 79 i tak dalej.
Osobno odnotowujemy lokalizację przekaźnika napędu twardego dachu. Jest ich 2. Znajduje się w pobliżu akumulatora. Nawiasem mówiąc, w samej pokrywie znajduje się również grupa bezpieczników dużej mocy.